Korábban a cégkivonat beszerzése időigényes feladat volt, hiszen a cégbíróságon kellet sorban állnunk a dokumentumért. A felesleges várakozás azonban mára a múlté. napjainkban gyorsan és egyszerűen igényelhetünk közhiteles cégkivonatot, amihez akár pillanatokon beül hozzá is juthatunk.

Most bemutatjuk azt, hogyan is működik pontosan a cégkivonat igénylése, és mik azok a nélkülözhetetlen dolgok, amikre szükség lesz a dokumentum beszerzése során.

Hiteles cégkivonat letöltés, csak internetkapcsolat szükséges

Ahogyan manapság rengeteg hivatalos ügyet, úgy a cégkivonat igénylését is gyorsan, egyszerűen, online intézhetjük. Ilyen módon nincs szükség sorban állásra és várakozásra, elég csupán internetkapcsolattal rendelkeznünk, és rákattintani az oldalunkra, ahol a dokumentum igénylését pár perc alatt elintézhetjük.

Fontos azonban, hogy a hivatalos ügyintézéshez ne az ingyenesen letölthető cégkivonat mellett döntsünk. Az ingyenes dokumentum ugyanis csak tájékozódási célra használható, és elavult lehet, emiatt mindig érdemes 30 napnál nem régebbi cégkivonatot igényelnie. Az e-hiteles vagy papírlapú, közhiteles cégkivonat a hatályos, minden esetben a legfrissebb adatokat tartalmazza.

Adószám és cégjegyzékszám az egyszerűbb keresés érdekében

Habár általában a cégkivonat lekéréséhez az adott cég neve is elegendő, ettől függetlenül nem árt, ha az adószám és a cégjegyzékszám közül legalább az egyikkel rendelkezünk. Ez sokat segíthet abban, hogy az adott céget minél hamarabb megtaláljuk és megigényeljük a szükséges dokumentumot.

A keresés során a név azért nem feltétlenül elegendő, mert a cégjegyzékben általában több, hasonló nevet viselő vállalkozással is találkozhatunk, ennek köszönhetően pedig könnyen előfordulhat, hogy figyelmetlenségből nem megfelelő cégkivonatot igénylünk meg. Az adószám vagy a cégjegyzékszám ismerete segít az ilyen jellegű problémák elkerülésében.

Lehetőség az online fizetésre

A cégkivonat igénylését vagy letöltését lehetővé tevő honlapok a webáruházakhoz hasonlóan működnek. Ez azt jelenti, hogy az adott dokumentumért elektronikus úton kell fizetnünk. A letöbb helyen választhatunk a banki átutalás és az azonnali kártyás fizetés között.

Az utóbbi megoldás gyorsabb, és lehetővé teszi, hogy a szükséges dokumentumot elektronikus formában akár azonnal letölthessük. Az átutalás egy kicsivel több időt vehet igénybe, azonban ugyanolyan hatékony és megbízható fizetési módot jelent, mint az azonnali bankkártyás fizetés lehetősége.

E-mail cím, ahová az elektronikus dokumentum érkezik

Amennyiben gyorsan van szükségünk az adott dokumentumra, abban az esetben a cégkivonat elektronikus formában is igényelhető. Ebben az esetben szükségünk lesz egy e-mail címre, amire az e-hiteles dokumentum fizetés után megérkezhet.

Amennyiben az azonnali bankkártyás fizetés lehetőségét választjuk, abban az esetben az e-mail pillanatokon belül megérkezik, és az e-hiteles cégkivonatot akár azonnal használhatjuk a tervezett ügyintézéshez. Közhiteles cégkivonat esetében azonban mindenképp meg kell várnunk a futárt vagy a postást, aki nagy valószínűséggel a következő munkanap folyamán fog kopogni az ajtón a papíralapú dokumentummal. Természetesen, ha délig leadja rendelését aznapara is tudjuk szállítani Budapesten belül.

Egyszerű, mint az egyszeregy

Mint ahogy láthatjuk, a cégkivonat igénylése napjainkban már szinte gyerekjáték. Nincs hozzá szükség sem sorban állásra, sem különböző helyekről beszerzett dokumentumokra és igazolásokra, sem bennfentes információkra. Egy egyszerű keresés után gyorsan és hatékonyan igényelhető online, a fizetés után pedig a formátumtól függően a cégkivonat akár azonnal, akár a következő munkanapon megérkezik hozzánk.

Weboldalunkon keresztül Ön is igényelhet elektronikus úton azonnal megérkező, e-hiteles cégkivonatot, vagy papíralapú dokumentumot, mellyel akár már a következő nap kopogtat ajtaján a futár. Mindezt garantáltan biztonságos, gyors és hatékony online fizetési lehetőséggel.