Cégkivonatot igényelni napjainkban egyszerűbb, mint az egyszeregy. Elég hozzá egy gyors internetes keresés és egy hitelesített cégkivonatok kiállításával foglalkozó weboldal. De hogyan találhatjuk meg a legjobb szolgáltatást? Mi legyen a döntő szempont: a dokumentum ára, vagy pedig az egyes cégeknél elérhető, plusz szolgáltatások is számítanak?
Ebben a cikkben megmutatjuk a választ ezekre a kérdésekre, és kiderül az is, hogy a cégkivonat beszerzése során pontosan milyen extra szolgáltatásokat vehetünk igénybe, amelyek egyszerűbbé és kényelmesebbé teszik a folyamatot.
Egyszerű és biztonságos fizetés, pillanatok alatt
Az egyik legnépszerűbb extra szolgáltatás, amellyel szinte minden cégkivonatokat kiállító cég biztosít az ügyfelei számára, az online fizetési lehetősége. Akadnak olyan helyek, ahol erre csak banki átutalás formájában van lehetőség, ami általában lassabb folyamat.
Ebben az esetben a pénz megérkezése 5-10 vagy banktól függően akár 30-40 percet is igénybe vehet. Az e-hiteles dokumentum ezután érkezik meg elektronikus postaládánkba, a papíralapú, közhiteles cégkivonat pedig ezután kerül postázásra.
Ezzel szemben az azonnali online fizetés esetén a tranzakció azonnal megtörténik, ami azt jelenti, hogy az elektronikus dokumentumot azonnal, míg a papíralapú változatot már a következő munkanapon kézhez kaphatjuk. Ez fontos szempont lehet az olyan szituációkban, ahol a cégkivonatra a lehető leghamarabb (akár azonnal) szükségünk van.
Nyomon követhető kiszállítás
Abban az esetben, ha papíralapú hiteles vagy közhiteles cégkivonatot igénylünk, érdemes lehet olyan szállítással kérni a dokumentumot, amely garantálja a nyomon követést. Ez leginkább abban az esetben lehet fontos, ha szorít a határidő, és szeretnénk tudni, hogy az általunk igényelt cégkivonat hol jár, és mikor érkezik meg pontosan.
Ezt több cégkivonatok kibocsátásával foglalkozó cég is garantálja, hiszen a papírok általában futárszolgálattal érkeznek. Ilyen módon a kiszállítás nemcsak biztonságos, de gyors is, és általában nem vesz több időt igénybe, mint egyetlen munkanap.
Ha máshová igényelnénk a dokumentumot
Előfordulhat olyan helyzet, hogy a cégkivonatot nem saját magunkhoz, hanem rögtön a felhasználás helyére szeretnénk igényelni. Erre leginkább az olyan esetekben lehet szükség, amikor szorít az idő, és egy fontos szerződés miatt minden perc számít. De abban az esetben is jó megoldás lehet, ha szeretnénk elkerülni egy plusz kört a postán, és ilyen módon megkönnyítenénk a saját dolgunkat.
Bizonyos szolgáltatóknál éppen ezért lehetőségünk van arra, hogy a megrendelt dokumentum ne a saját címünkre, hanem azonnal a felhasználás helyére igényeljük. Ezáltal még inkább felgyorsítva a cégkivonat korábbiakhoz képest egyébként is gyors és kényelmes beszerzését.
Hogyan szerezhető be legegyszerűbben a cégkivonat?
Korábban a cégkivonat beszerzése egy hosszadalmas folyamat lehetett, ami hosszú sorban állással járt miatt. Mára azonban az ügyintézés rendkívül egyszerűen elvégezhető. Weboldalunkon keresztül bárki igényelhet elektronikus úton cégkivonatot, legyen szó azonnal megérkező, e-hiteles, vagy a Cégbíróság általi hitelesítéssel ellátott, papíralapú, közhiteles dokumentumról.
Amennyiben pedig szükséges a külföldi ügyintézéshez alkalmas, Apostille felülhitelesítéssel ellátott cégivonatot is. Mindezt garantáltan biztonságos, gyors és hatékony online fizetési lehetőséggel, melynek köszönhetően a dokumentum a lehető leggyorsabban akár azonnak elérhetővé válik. Így az ügyintézést vagy egy fontos üzleti tárgyalást sem szükséges többé elhalasztani a cégkivonat hiánya miatt.